41. Аналіз товарної продукції та визначення її впливу на фінансові показники підприємства СТОВ Світанок

Повний текст: відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати (формат PDF)

Зміст

1. Коротка характеристика підприємства
2. Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції
3. Аналіз обсягу товарної продукції та визначення її впливу на фінансові показники
4. Аналіз використаних виробничих ресурсів та визначення їх впливу на фінансові результати
5. Аналіз фінансових показників
Висновки
Список використаних джерел:

Благодійна реклама:

1. Коротка характеристика підприємства
У даній роботі розглянуте підприємство СТОВ „Світанок”. Форма власності – колективна. Галузь – сільське господарство. СТОВ „Світанок” зареєстроване в с. Жовтневе Менського району Чернігівської області.
Основний вид економічної діяльності – рослинництво, а саме вирощування та реалізація зернових. Номенклатура представлена продукцією рослинництва, до складу якої входять:
озима пшениця ІІІ класу;
жито озиме групи А;
ярова пшениця ІV класу;
овес;
ячмінь;
кукурудза;
соняшник;
зерносуміші та зерновідходи.
Основними постачальниками сировини (насіння) для СТОВ Світанок є:
ДП „Ювілейний”, яке входить до Полтавского сільськогосподарського інституту (озима пшениця, жито озиме);
ДП „Райз-Агросервіс” – Деснянська філія Чернігівської області (овес, пшениця ярова);
ДП „Колосисте” – Нікопольський район Дніпропетровської області (овес).
Також СТОВ використовує насіння власного виробництва.

Благодійна реклама:

Більшість своєї продукції СТОВ реалізує на ВАТ „Чернігівський хлібозавод” та ВАТ „Ніжинський хлібозавод”. Також СТОВ „Світанок” постачає зернові на ЗАО „Переробник”, розташоване в Криворізькому районі Дніпропетровської області.
В даній роботі проаналізовані обсяг випуску та реалізації продукції, вплив зміни товарної продукції на фінансові результати підприємства, використання виробничих ресурсів та фінансові результати за період з 2004 по 2005 роки.

Благодійна реклама:

2. Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції

На обсяги товарного випуску впливають три групи факторів:
Зовнішні.
Внутрішні.
Змішані.
Проаналізуємо вплив цих факторів на обсяги випуску та реалізації продукції даного підприємства.
Структура обсягів випуску продукції представлена на діаграмі 2.1.