26. Аналіз діяльності підприємства
Повний текст: відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати (формат PDF)
ПЛАН
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
2. ВИРОБНИЧА СТРУКТУРА І СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
3. ПОСАДОВІ ІНСТРУКЦІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ
4. ВИТРАТИ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ
5. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА
6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
7. СКЛАДАННЯ КОШТОРИСУ ВИТРАТ НА РІЧНИЙ ВИПУСК ПРОДУКЦІЇ РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
8. СИСТЕМА МІЖЦЕХОВОГО ОПЕРАТИВНО-ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУВАННЯ
9. ПЛАНУВАННЯ
10. ОЦІНКА РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА В ІННОВАЦІЙНОМУ НАПРЯМКУ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Благодійна реклама: | |
|
|
Споживачами продукції приватного підприємства «ЯРЕМУС» є населення найближчих сіл та приватні підприємці.
З поміж інших підприємств дане має багато таких рис, які не можуть бути притаманні великим підприємствам. Крім цього воно має можливість торгувати за циною нижче ціни продукції великих хлібозаводів, бо здійснює більш гнучку цінову політику.
Негативно впливають на розвиток приватного підприємства такі стримуючі фактори, як :
- загальний спад вітчизняного товарного виробництва;
- зростання цін(випереджаюче зростання цін на борошно та паливно-енергетичні ресурси при адміністративному стримуванні цін на хліб, внаслідок чого відбувається стійке зниження рентабельності);
- інфляція;
- низький рівень платоспроможності населення;
- корупція тощо.
Все ж можна сказати, що загальне становище підприємства є стабільним і стійким, є можливість самофінансування.
Благодійна реклама: | |
|
|
- Форма власності – приватна (засновані на власності майна окремої особи, з правом найму робочої сили);
- За розміром (кількістю працівників) належить до малих підприємств;
- Залежно від способу організації діяльності - це одноосібне володіння;
- За сферою діяльності – промислове підприємство;
- За ступенем охоплення ринку відноситься до місцевих;
- За ступенем спеціалізації до спеціалізованих ( оскільки виготовляє лише хліб та хлібобулочні вироби) .
Благодійна реклама: | |
|
|