Аналіз взаємозв'язку витрат, обсягу діяльності та прибутку

Повний текст: відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати (формат PDF)

Благодійна реклама:

http://zhytlonews.com/news/2012-11

Вступ
1.Аналіз беззбитковості в роботі підприємств.
2.Цільове планування прибутку.
3.Операційний важіль, та його складові.
4.Розрахунок точки беззбитковості, запасу фінансової міцності та сили впливу операційного важеля.
Висновок
Список використаної літератури.

Благодійна реклама:

Вступ
Аналіз витрат-обсяг-прибуток містить у собі вивчення взаємозв'язку наступних  Змінні витрати на Обсягу або рівня виробництва  Ціни товарів. факторів:   Комбінації продаваних товарів. Постійні витрати (FC) одиницю продукції (VC)  Аналіз витрат-обсяг-прибуток є ключовим у прийнятті багатьох рішень, включаючи вибір продукції, установлення ціни на продукцію, маркетингову стратегію й використання виробничих потужностей.
Ця концепція настільки поширена в управлінських розрахунках, що торкає фактично всіх сфер діяльності менеджера. Завдяки широким можливостям використання аналізу витрат-обсяг-прибуток являє собою кращий інструмент, яким тільки розташовує менеджер, для виявлення схованого потенціалу прибутковості, існування якого можливо в будь-якій організації. Аналіз витрат-обсяг-прибуток починається зі звіту про прибутки й збитки, що трохи відрізняється від традиційного формату.
Цей документ має ряд цікавих рис, які можуть бути корисні при визначенні впливів на прибуток змін у продажній ціні, витратах й обсязі. Звертаємо увагу, що у звіті вказуються продажі , змінні витрати й постійні витрати. Змінні витрати - це витрати, що прямо пропорційно залежать від обсягу виробництва (сировина, заробітна плата); постійні витрати - витрати, що не залежать від обсягу виробництва, тобто фіксовані в певних межах (орендна плата, амортизація, заробітна плата адміністративних службовців, адміністративні витрати).
Аналіз витрат, обсягу продукції й прибутку називають аналізом беззбитковості. Переваги такого аналізу  в наступному:   ілюструє вплив операційних коштів на прибуток; допомагає у визначенні оптимальної пропорції постійних і змінних витрат компанії. 

Благодійна реклама: